وبلاگ تخصصی عروس هلندی

سلام.تو این وبلاگ مطالبی درباره پرورش عروس هلندی گذاشته میشه .همچنین عروس های خودم از سن 25 روزگی تا جفت های مولد اگهی میشن.

وبلاگ تخصصی عروس هلندی

سلام.تو این وبلاگ مطالبی درباره پرورش عروس هلندی گذاشته میشه .همچنین عروس های خودم از سن 25 روزگی تا جفت های مولد اگهی میشن.

خلاصه ای درباره سبزیجات

بهترین ویژگی سبزیجات و میوه ها تامین ویتامین های لازم طوطی های شماست.و شما می تونید این سبزیجات و میوه ها را با تنوع و اشکال مختلف در اختیار آنها بذارید چرا که و رطوبت درون (سبزیجات و میوه ها) سبب کسب علاقه ی طوطی سانان به آنها می شود.


سبزیجات و میوه ها را می توانید با غذای مورد علاقه ی پرنده در یک کاسه ریخته و براشون بذارید با این حال ممکن است برخی طوطی سانان علاقه به خردن غذاهای خرد شده داشته باشند( که می تونید آنها خرد کنید و سپس براشون بریزید)


 قبل از دادن هر گونه سبزی و میوه شما باید وعده ی غذایی آنها را در طول سال تنظیم کنید.


عروس ها معمولا برای خوردن (میوه ها و سبزیجات) در اولین بار  آنها را تست می کنند و از جمله غذاهایی که با شور و هیجان فراوانی می خورند عبارتند از: هویج، فلفل (سبز)،ذرت ، خیار، کرفس،انواع توت و سبزی جعفری .




غذاهای ذکر شده را باید به صورت مداوم در اختیار طوطی های خود قرار دهید و در صورت عادی شدن به صورت متنوع برای آنها قرار دهید.




برای دادن سبزی به طوطی خود باید به صورت تازه، ساقه دار بوده و آمار نشون داده که کرفس میزان تقاضای زیادی از سوی این طوطی ها داشته است...




ذرت تازه(شیر بلال) برای سلامتی عروس هلندی ها مناسب بوده  و از آنجایی که قابل انجماد هستند شما می تونید در دوره ی زمستان از ذرت(شیربلال) برای عروس هلندی خودتون استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.